• Dostawa

Szanowni klienci



Realizacja transportów w naszym sklepie może zostać podzielona na dwie lub więcej dostaw w zalezności od zamawianego asortymentu oraz producentów.

Złożenie w naszym sklepie zamówienia nie jest jednoznaczne z obowiązkiem zapłaty.

 

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru pod kątem uszkodzeń w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy skontaktować się ze sklepem. Należy wykonać dokumentację fotograficzną uszkodzeń w oryginalnych opakowaniach. Po spisaniu protokołu szkody wraz z kurierem komplet dokumentów należy przesłać na adres ploszaj.sklep@op.pl - w przypadku stwierdzenia uszkodzeń w późniejszym terminie niż 48 godz od odbioru towaru reklamacje dotyczące uszkodzeń nie będą uznawane.

Koszt dostawy nie obejmuje wniesienia do mieszkania lub domu klienta. Usługa wniesienia ani rozładunku nie jest oferowana.

Nośnik drewniany na którym realizowana jest usługa wliczony jest w koszt usługi logistycznej i nie podlega zwrotowi lub innemu rozliczeniu za wyjątkiem odbioru osobistego gdzie klient może pozostawić swój nośnik/paletę na wymianę.

W przypadku osobistego odbioru towaru uszykowanego na EURO palecie pobierana jest kaucja w wysokości 100 PLN za każdą paletę. Kaucja ta jest zwracana w przypadku zwrotu EURO palety w nienaruszonym stanie.

Dostawa realizowana jest w ciągu 5 - 7 dni roboczych w zależności od wybranej formy dostawy liczona od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówiony towar.

W przypadku zamówień na płytki nie mieszczące się na typową paletę euro 80x120 koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie.

Dla formatu płytek 120x280 koszt transportu będzie wynosił 758,00 zł netto dla każdej palety - w przypadku tego formatu klient zoabwiązany jest do przygotowania ''odbioru bocznego'' dostarczanych płyt. POWYŻSZY KOSZT NIE DOTYCZY ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI POWYŻEJ 7.000 PLN - DLA TAKICH ZAMÓWIEŃ DOSTAWA JEST GRATISOWA.